FAQ (meest gestelde vragen)

Contact

Contactgegevens

Juwelz & Gifts

Van Hogendorpweg 40

2953 AS Alblasserdam

Emailadres: juwelzandgifts@hotmail.com

WhatsApp: 06-46222140

Telefoon: 0786917025 (van 9.00-17.00)

 

Hoe snel wordt mijn mail, WhatsAppbericht of Messengerbericht gelezen en beantwoord?

We proberen je mail, WhatsAppbericht of Messengerbericht op dezelfde dag te beantwoorden.

 

Account aanmaken

Ben ik verplicht een account aan te maken?

Het is niet verplicht een account aan te maken. Je kunt gewoon, zonder account, een bestelling plaatsen. Het aanmaken van een account is wel handig, want je hoeft bij je volgende bestelling niet alle gegevens opnieuw hoeft in te voeren.

Zijn mijn privégegevens veilig?

Juwelz & Gifts heeft gegevens als naam, adres, telefoonnummer en e-mail nodig om de bestelde artikelen te kunnen verzenden. Om je privacy te waarborgen worden jouw persoonlijke gegevens in een beveiligde omgeving bewaard, waardoor deze voor derden onleesbaar zijn.

Je betalingsgegevens worden niet opgeslagen.

 

Bestellen

Is mijn bestelling goed door gekomen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail. Wij houden je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Alle bestellingen kunnen uiterlijk binnen 24 uur na bestelling geannuleerd worden.

Dit doe je door een e-mail met je ordernummer naar ons te sturen. Ook bij wijzigingen kun je ons een e-mail sturen met daarbij je ordernummer. Het e-mail adres is juwelzandgifts@hotmail.com. Wij zullen dan met jou naar de best mogelijke oplossing zoeken.

Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?

Uiteraard kun je nog iets toevoegen aan je bestelling/winkelmandje nadat je hebt besteld. Geef dit dan wel binnen 24 uur door, met je ordernummer erbij en geef door welk artikel je nog in je winkelmandje wilt plaatsen. Deze wordt er dan door ons handmatig bij gezet. Let op: wacht met je betaling, zodat de factuur aangepast kan worden. Deze krijg je dan opnieuw  toe gemaild.

Kan ik een artikel op maat laten maken?

Ja, dat is mogelijk. Mail ons dan via juwelzandgifts@hotmail.com en geef je wensen door. Je kunt dan via foto’s je materialen en kleuren uitkiezen. En woon je dichtbij, maak dan een afspraak, dan kun je de materialen in het echt bekijken. En heb je iets gezien in de webshop, maar is het niet in jouw maat beschikbaar? Ook dan kan het artikel op maat gemaakt worden, mits de materialen daarvoor aanwezig zijn. Mochten er bepaalde materialen op zijn, dan zoeken we gewoon samen naar een goed alternatief.

 

Ruilen, retourneren, klachten

Ik heb een klacht over een geleverd product.

Ondanks de aandacht die wij aan onze producten besteden, is het mogelijk dat je ergens niet tevreden over bent. Wij horen dit dan graag van je en zullen trachten om samen een passende oplossing te vinden. Mail ons de foto’s van het kapotte of beschadigde artikel of een omschrijving van je klacht binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, onder vermelding van je ordernummer naar juwelzandgifts@hotmail.com. Wij streven er naar je klacht binnen 2 werkdagen te behandelen.

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Retourneren is uiteraard mogelijk. Wij verzoeken je daarvoor binnen 14 dagen (maar het liefst natuurlijk zo spoedig mogelijk) na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar juwelzandgifts@hotmail.com, met daarbij je ordernummer. Vanaf het moment van melding, heb je nog 14 dagen de tijd om 1 of meerdere artikelen terug te sturen. De kosten van het retourneren zijn voor de klant. Het bedrag van de geretourneerde artikelen zal binnen 14 dagen na het ontvangen van de retour worden terug gestort op je rekening.

Mag ik een op maat gemaakt artikelen ook retourneren?

Ja dit mag, tenzij het artikel is gepersonaliseerd met bijvoorbeeld een naam of foto.

Mogen oorbellen geretourneerd worden?

Helaas nemen wij geen oorbellen retour i.v.m. hygienische redenen. 

 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op 4 manieren betalen. Je kunt het bedrag na je bestelling zelf aan ons over maken of betalen per iDeal. Deze keuze maak je bij het afrekenen. Mocht je je bestelling op willen halen, dan kun je contant betalen en pinnen aan de deur.

Hoe werkt een kortingscode?

Voer bij het afrekenen je kortingscode in. De korting wordt dan direct verrekend. Denk hierbij wel om het gebruik van hoofdletters.

 

Productinformatie

Heb ik garantie?
Je hebt normaal gesproken 14 dagen garantie op de handgemaakte artikelen. Gaat het artikel onverwachts kapot, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan beoordelen of het onder de garantie valt. Een aantal zaken zoals verkleuren, vlekken, breuk etc. vallen niet onder garantie.

Van welke materialen zijn de artikelen gemaakt?

De gebruikte materialen kun je vinden bij de productomschrijving.

Het artikel dat ik ontvangen heb, ziet er anders uit dan op de foto.

Wij streven er naar om alle artikelen zo goed mogelijk op de foto’s weer te geven. Het kan voorkomen dat een kleur op het beeldscherm afwijkt van de originele kleur. 

 

Persoonlijke gegevens en bescherming

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?
Je persoonlijke gegevens zijn nodig voor het uitvoeren van je bestelling. Wij zullen jouw gegevens niet aan derden doorgeven, verkopen of op een andere manier kenbaar maken.

 

Leveren

Wat zijn de verzendkosten?

Bij het afrekenen zie je gelijk wat de verzendkosten zijn. Deze zijn afhankelijk van het artikel dat je besteld hebt. Bestel je voor meer dan €50,-, dan wordt je bestelling (binnen NL) gratis verzonden met track en trace code. Voor bestellingen vanuit Belgie is het bedrag voor gratis verzending €75,-.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden leuk verpakt en worden verzonden in een luchtkussenenvelop of in een brievenbusdoosje (de artikelen worden zorgvuldig verpakt om ze te beschermen tijdens het vervoeren ervan). Beiden passen door de brievenbus, dus je hoeft hier niet voor thuis te blijven. Voor grotere artikelen gebruiken we verzendzakken (deze passen niet door de brievenbus).

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Wij zijn een webwinkel. Afhalen is hierdoor alleen mogelijk op afspraak. Vink tijdens het afrekenen aan dat je het wilt komen afhalen. Dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van je betaling bij PostNL aan te bieden. Wij houden je hiervan via de e-mail op de hoogte. Van artikelen die op maat gemaakt moeten worden, is de levertijd 7-10 werkdagen.

Kan er geleverd worden op een ander adres?

Dit is uiteraard mogelijk. Je kunt een alternatief afleveradres invoeren bij “opmerkingen”, zodat het artikel op een ander adres wordt afgeleverd.

 

 

© 2014 - 2018 Juwelz & Gifts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte verwerking van jouw gegevens maakt Juwelz & Gifts gebruik van cookies Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van sessie cookies. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.