Retourneren.

Wanneer je niet tevreden bent over een artikel:

  • Mocht je een artikel willen retourneren (opgave van redenen is niet verplicht), neem dan binnen 14 dagen vanaf de dag van levering contact op via de mail: juwelzandgifts@hotmail.com of vul het retourformulier in.
  • Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.
  • Na het melden van het willen retourneren van je bestelling of een deel daarvan, wordt er door Juwelz & Gifts contact met je opgenomen. Vanaf de dag na het contactmoment heb je nog 14 dagen de tijd om je (gedeeltelijke) bestelling te retourneren.
  • Zorg ervoor dat het artikel goed is verpakt en dat er voldoende frankering op zit. We willen natuurlijk niet dat het artikel defect/verwaarloosd weer terug komt bij Juwelz & Gifts.
  • Zoals eerder vermeld, ben je het niet verplicht, maar zou je er ook bij willen vermelden waarom je niet tevreden bent over het artikel?
  • Na ontvangst van de retourzending zal het betaalde bedrag, of het bedrag van je geretourneerde artikelen, binnen 30 dagen teruggestort worden op je bank/girorekening. Alleen de verzendkosten voor het terugsturen zijn voor jou.
  • Artikelen die geretourneerd, maar die niet van tevoren gemeld zijn, worden niet geaccepteerd.

 

Wanneer je een kapot artikel ontvangen heb:

  • Stuur binnen 14 dagen (maar het liefst 1 tot 2 dagen) vanaf de de dag na ontvangst een mail met een foto van het kapotte artikel, samen met je naam en factuurnummer naar juwelzandgifts@hotmail.com of vul het retourformulier in en voeg duidelijke foto's toe in de bijlage. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen en kijken we samen naar een passende oplossing. Dit kan bv. zijn dat het artikel opnieuw wordt gemaakt/gerapareerd of dat je het artikel terugstuurt en je je geld terug krijgt binnen 30 dagen (geldteruggave geldt niet op de gepersonaliseerde items, maar deze kunnen wel gerepareerd worden).​
  • Het artikel moet binnen 14 dagen na contact met Juwelz & Gifts ook echt geretourneerd zijn. De kosten van het retourneren naar Juwelz & Gifts is voor ons. Juwelz & Gifts stuurt op eigen kosten het artikel weer naar je op. Zorg er wel voor dat je artikel goed verpakt is en dat er voldoende frankering op zit.
  • Kapotte artikelen die door de klant geretourneerd zijn, maar die niet van tevoren gemeld zijn via de mail worden niet geaccepteerd door Juwelz & Gifts.​​
  • Producten die kapot aankomen en die je zelf hebt geprobeerd te maken/repareren worden niet geaccepteerd.

 

Gepersonaliseerde items:

  • Gepersonaliseerde producten met namen of foto's kunnen ook niet worden geretourneerd. Oorbellen mogen vanwege hygienische redenen niet worden geretourneerd.
© 2014 - 2018 Juwelz & Gifts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte verwerking van jouw gegevens maakt Juwelz & Gifts gebruik van cookies Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van sessie cookies. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.